Festa de la infancia 2013
La Festa de la Infancia és una iniciativa de la Xarxa dels Drets dels Infants, constituïda per entitats en el marc de lAcord Ciutada per una Barcelona Inclusiva, amb la missió denfortir les capacitats de la ciutat en la defensa i promoció dels drets dels infants, amb un emfasi especial en el dret a la participació. Les entitats que integren la Xarxa són lAjuntament de Barcelona, Creu Roja Joventut, Contes pel Món, Diomira, EQMON, ESPLAC, FAVB, FEDAIA, Fundació Catalana de lEsplai, Fundació Propedagogic, Fundació SOS Dia Universal de la Infancia, Fundació Quatre Vents, Educo, Observatori Europeu de la TV Infantil, Save The Children, Sonrisas de Bombay, TIAC, AFANOC i UNICEF. La Xarxa també compta amb la col?laboració de la síndica de greuges de Barcelona i ladjunta al síndic de greuges de Catalunya per a la infancia. Així mateix, donen suport a la festa daquest any la Xarxa Antirumors, la UFEC, la Federació Catalana de Tennis Taula, la Federació Catalana de Tennis, la Federació Catalana de Pitch and Putt, el club d’activitats subaquatiques Skaphos de Palamós i la Federació de Curses dOrientació de Catalunya.